Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.09.2012 23:54 - 01. Нов превод на песента на Талия - Върни се обратно при мен / Върни се към мен. О. Господи, дай ми сила днес! Не мога да живея без него, аз ще умирам...
Автор: kolyo1 Категория: Забавление   
Прочетен: 1465 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 11.09.2012 20:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
01. Нов превод на песента на Талия - Върни се обратно при мен / Върни се към мен.

О. Господи, дай ми сила днес!
 
Не мога да живея без него, аз ще умирам...
Това е моята душа, която плаче
непрекъснато, защото аз никога
няма да почувства любовта...

Върни се обратно при мен. /
Върни се при мен.
Не казвай, че всичко това е свърши!
Дай ми любовта си! Имай милост!

Помниш ли, цялата страст?
Не забравяй, цялата страст, кожата
ти е до мен, сладката топлина?

Всичко това е приключило за теб.
Ти искаше да летиш.
И така да затварям историята                
на тази любов…      
 
Върни се обратно при мен! /
Върни се при мен!
Не казвай, че всичко това е свърши!
С лице към / пред / мен е твоето извинение! * Лицето ми се извинение!
 
Върни се обратно при мен. /
Върни се при мен.
Не казвай, че всичко това е свърши!
Дай ми любовта си! Имай милост!

О, моята любов! Чувствам любовта ти?
Спри да си играеш с болката ми!
Опитай се да разбереш,
това че си ти, моя любов!

Причината, поради която
сърцето ми да бие. О, губя те!
И така че изпращам те, моята любов...
 
Любовта е цялото ми същество
ми казвай, че не е вярно
в очите ти нещо да се спаси.

Върни се обратно при мен. / Върни се при мен.
 
Не казвай, че всичко това е приключи!
С лице към / пред / мен е твоето извинение! * Лицето ми се извинение!
Върни се обратно при мен. /
Върни се при мен.

Не казвай, че всичко това е свърши!
Дай ми любовта си! Имай милост!
Върни се обратно при мен… /
Върни се към мен...

Преводач : Кольо Белчев. 
23. 09. 2011 година.
 
02 / 03. На русском языке. Новый перевод песнь Талия - Возвращайся ко мне. * Обратитесь ко Мне. * Вернись ко мне.
          
О, Богу и Господь, дай мне силы сегодня!
Я не могу жить без него, я умру...
Это мою душу плакать и еще плачет беспрерывно,
потому что я никогда не чувствовала себя любви...
 
Это мою душу плачет не переставая,
я уже чувствую, что я никогда не будет любви...
 
Возвращайся ко мне... * Обратитесь ко Мне... * Вернись ко мне...
Не сказали, что все кончено.
Дай мне свою любовь! Ты помилуй!
 
Ты, помнишь целями страстей?
Вы не забывай целями страстей,
Вашу кожу это до меня, сладкий тепло? *
вашу кожу это подошел ко мне, сладкий тепло?
 
Все завершено для тебя, ты хотел летать?...
Все это закончилося для тебя, ты хотите лететь?...
И, таким образом закрыл историю этой любви...
Вернись ко мне...
 
Не сказали, что это закончено!
С лицом для меня это твоего оправдание!
В моем лице вы это твоего оправдание!
В моем лице вы это оправдание!
 
Возвращайся ко мне... * Обратитесь ко Мне... * Вернись ко мне...
Не сказали, что все кончено.
Дай мне свою любовь! Ты помилуй!
 
О, любовь моя! Я чувствую твою любовь...
Хватит играть с моей боли!
Ты вы постарайтесь понять что это ты, любовь моя!
 
Причину, почему бьется сердце.
О, потерять тебя!
Так и я посылаю вам свою любовь...
 
Любовь занимает все мое существо
скажите мне, что это неправда
в твоих глазах что-то меня спасти.
Вернись ко мне...
 
Не сказали, что это закончено!
С лицом для меня это твоего оправдание!
В моего лицо прошу прощения у тебя!
В моем лице вы это твоего оправдание!
 
Возвращайся ко мне... * Обратитесь ко Мне... * Вернись ко мне...
Не сказали, что все кончено.
Дай мне свою любовь! Ты помилуй! * Пощади!
Вернись ко мне...
 
 
Переводчик: Коля Бельчев.
10. 09. 2011 года.
 
03 / 01. Of * In * English language. New translation of the song of Thalia - Return to me...
 
Oh, God and Lord, give me strength today!
I can not live without it, I will die...
It"s my soul that cries incessantly,
because I will never feel love...
 
Return to me...
Do not say It"s over!
Give me your love! You a have mercy!
 
Remember all the passion?
Remember, all the passion,
your skin is up to me, the sweet heat?
 
This is all ended for you, you want to fly?...
And thus closed the story of this love...
 
Return to me...
Do not say It"s all over!
Face to me is your excuse!
 
With a face to me is your excuse!
In my face you is your excuse!
In my face you this excuse!
Return to me...
 
Do not say this is over!
Give me your love! You a have mercy!
Oh, my love! I feel your love?
 
Stop playing with my pain!
Try to understand.
This you"re, my love!
 
The reason why the heart to beats.
Oh, you lose! * Oh, losing you!
So I send you my love...
 
Love is my whole being
Tell me what is wrong
in your eyes something to save me.
 
Return to me...
Do not say It"s all over!
With a face to me is your excuse!
 
In my face you is your excuse!
In my face you this excuse!
Return to me...
 
Do not say It"s over!
Give me your love! You a have mercy!
Return to me...
 
 
Translator: Kolyo Belchev.
10. 09. 2011 year.
 
01* / 02 / 02. Lengua espaсola y mexicana. * Espaсoles y mexicanos idioma - Nuev traducciуn de la canciуn de Thalia -  Regresa a mi...
 
Oh, Dios y Seсor, dame fuerzas hoy!
No puedo vivir sin йl, voy a morir...
Es mi alma que llora sin cesar,
voy ya que nunca volvera a sentir amor...
 
Regresa a mi...
No digas que esto termino.
Dame tъ amor! Ten compasiуn !
 
Recuerda a toda la pasiуn?
Recuerda, a toda la pasiуn,
tu piel se acercada a mн, la dulce calor?
 
Todo terminу por tн. їTъ, quieres volar?
Y cerraste la asI la historia de este amor...
 
Regresa a mi...
No digas que todo acabу!
Enfrentame con un perdуn !
 
Regresa a mi...
No digas que esto termino.
Dame tъ amor! Ten compasiуn !
 
Oh, mi amor! Sientes tu mi amor...
Dejar de jugar, con mi dolor !
Trata de comprender, que eres tъ, mi bien!
 
La razуn por la que late el corazуn.
Oh, perdнendote! * Oh, usted pierde!
Te envнo asi, mi amor.
       
El amor toma mi ser dime que no es verdad
que hay en tu mirar algo para rescatar.
 
Regresa a mi...
No digas que todo acabу!
Enfrentame con un perdon !
 
Regresa a mi...
No digas que esto termino.
Dame tъ amor! Ten compasiуn !
Regresa a mi...
 
 
Traductor : Kolyo Belchev.
10. 09. 2011 aсo.
 
04/01. En espaсol idioma. Nueva traducciуn de la canciуn de Thalнa - Volver a mн...
 
Oh, Dios y Seсor, dame fuerzas hoy!
No puedo vivir sin йl, voy a morir...
Es mi alma que llora sin cesar,
porque nunca voy a sentirб amor...
 
Vuelve a mн...
No diga Ўse acabу!
Dame tu amor! Eres una ten piedad!
 
Tu recuerde que toda la pasiуn?
Recuerde, toda la pasiуn,
tu piel estб a mн, el calor dulce?
 
Todo terminу por ti, tъ quieres volar?...
Y asн cerrу la historia de este amor...
Vuelve a mн...
 
No digas que todo ha terminado!
En cara a mн es tus excusa!
 
Vuelve a mн...
No diga Ўse acabу!
Dame tu amor! Eres una ten piedad!
 
Oh, mi amor! Siento tъ amor?
Deja de jugar con mi dolor!
Trate de entender. Este eres tъ, mi amor!
 
La razуn por la que golpeo mi del corazуn.
Oh, has perdido! * Oh, usted pierde! * Oh, perderte!
Asн que les envнo mi amor...
 
El amor es todo mi ser,
Dime lo que estб mal
en tus ojos algo que me salvara.
 
Vuelve a mн...
No digas que todo ha terminado!
Con una cara para mн es tu excusa!
 
En mi cara a que es tu excusa!
En mi cara esta es excusa!
Vuelve a mн...
 
No diga Ўse acabу!
Dame tu amor! Eres una ten piedad! 
Vuelve a mн...
 
 
Traductor: Kolyo Belchev.
10. 09. 2011 aсo.












Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kolyo1
Категория: Забавление
Прочетен: 170382
Постинги: 250
Коментари: 146
Гласове: 542
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930